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Notizie Domani : 到明天约在头发、 发型、 最新的趋势和切割最新消息。最新的样式应用技术,为头发的最新理念。今年是迫切需要通过穿着的头发再次更改外观。不知道什么是发型尝试至少一次的女性受众可以指望发型,更新和充满了新奇的最新趋势。到目前为止,我们已经能够写多长时间中等头发修剪头发和女性偏好是稳定的但他们都是短发的酷和不可或缺。今天我们给每个发型的空间,因为如果短是时髦和肯定感性,中等头发裁减与长度往往被忽视的一半买了点开始请最后决定翻页,至少在时尚头发的妇女。 我们经历了一段时间在边缘,切现在每个自我尊重时尚的蛋糕上的糖衣。条纹是长和女性的法案,这使得趋势,因为通过移动的头发,不能忘记细微之处读和日益重要的卷上不可或缺的。今年的时尚头发长度都是免费的;你可以带很长或中等长度的减少,但重要的是要插入到每减少体积。削减是指风格与时尚头发在中部、 柔软、 干净的侧面线条绘制和超强有力的头发分开了。时髦的长头发试这个冬天是额外长和充分的体积,或几何图案和菜肴。因这两个这些削减不忘记青年在脸上或一簇触摸解构装饰光波的刘海。中等的发型,这一趋势仍然是长鲍勃或钻压,由这两项的削减,如果他们得到至少六更多;钻压鲍勃波涛汹涌和长线或一束移到最远侧的剃须通过更改一共。长鲍勃扩展和短头发的经典版本削减,我们发现它波涛汹涌、 波浪或光滑,不对称的条纹。对捷径的时刻,做指非结构化和轭 grunge 风格的精确选择。完全对面是定义的头盔光滑但自动卷。捷径尝试今年应站出来面对,活力给整个看起来像已排序或未排序的 demibob,根据您的需要,鲍勃偏心看或最小的剃的后方削减作物 60 年为几个月来真的很酷。

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Gossip & News

18 Apr 19

pettenon

Il gruppo PETTENON ha lanciato una linea di prodotti per capelli nella GDO (Grande Distribuzione Organizzata) a nome
ALAMA PROFESSIONAL.

Allarga così anche una linea per il grande pubblico privato oltre che al settore professionale per Parrucchieri dove distribuisce i marchi:

ALTER EGO
INEBRYA
BE HAIR
BOTUGEN
FANOLA
ECHOS LINE
ORO THERAPY
SENSUS

18 Apr 19

Lorena Dies

 

ZOHANTUS comes directly from the depth of the ocean, where precious corals are found, full of vivid and colorful shades as well as fragile and elegant. This is Zohantus, a collection with a lot of feeling that represents the beauty that the oceans hide and that is transported delicately to the hair. To create this collection, the hairstylist has sought, through fine plates with textured natural hair and previously worked with degraded colors, to imitate the disposition and color that we find in the most alive reefs.

Collection: Zohantus
Ph: Esteban Roca
Make-up: Nacho Sanz

hair-collections

18 Apr 19

piante verdi

Per un BRAND consigliare di mettere PIANTE VERDI in Salone e magnificarne le funzioni di ossigenazione serve ad accomunare psicologicamente i prodotti di quel BRAND con la "NATURA" ...
anche se non è vero niente !!!

Parlare di "NATURA" e "SOSTENIBILITÀ" non vuol dire  produrre prodotti naturali o sostenibili ma può indurre a pensarlo: è una bella OPERAZIONE DI MARKETING per dare e dire al cliente quello che vorrebbe ricevere o sentirsi dire.

... ma la VERITÀ è purtroppo un'altra.
Oggi di VERAMENTE NATURALE e SOSTENIBILE "certificato"
non c'è NIENTE !!

Questi messaggi "sostenibili" possono essere gradevoli ma sono PERICOLOSI perché distraggono dal reale.

18 Apr 19

beauty bazar estetica

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17 Apr 19

Manuel Mon

 

Nicté-Ha, flower of water (of the Maya word nikte’, in Spanish: sun of water, or nymph or water lily), she was the daughter of the guardian of a sacred cenote in the present Yucatan (Mexico). Her beauty was legendary, causing conflicts and confrontations. In love with a Mayan prince, she was transformed by love into a water lily.

Collection: Nicté-Ha
Ph: Bernardo Baragaño
Make-up: María Montes
Stylist: Visori Fashionart
Models: Celia Fernández Sastre

hair-collections



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